Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Enlitenpresentation

Av Jennifer Engström Hasche - 30 januari 2014 12:34

Detta är jag & min pojkvän!
Men nu är det så att jag ska ha denna bloggen som en eco turism blogg.
Jag går på realgymnasiet, linje Hotell & turism med inriktning hotell & konferens.

Tyvärr så kommer jag ej börja med att jobba med detta efter gymnasiet. 
Jag ska gå i en helt annan riktning, men man vet aldrig om jag kommer tillbaka till detta senare  :)

byebye ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag tror att alla företag både försöker tjäna pengar men även tänker efter på hur bra det egentligen. Jag tycker att det är viktigt att alla företag ska tänka på miljön och inte bara för pengarnas skull, utan att man ska bevara naturen så som den är....

I privata sektorn i Botswanas turistnäring har man gjort detta frivilliga program (Botswana Ekoturism Certifiering System). Det startades 2010 och antalet miljöcertifierade läger i Botswana vuxit till totalt 15 nya fastigheter. De anser att naturen...

Av Jennifer Engström Hasche - 13 februari 2014 14:02

Respektera resmålets begränsningar - minsta möjliga slitage på natur och kultur Man ska respektera naturen och inte förstöra runt om kring sej. Man kommer för att uppleva det fina inte det förstörda.Gynna den lokala ekonominJu mer turismen handlar ...

Av Jennifer Engström Hasche - 6 februari 2014 14:02

Hållbar turism är när båda sidorna tjänar på det, allstå inte bara turisterna och inte bara lokalbefolkningen. Det beror helt och hållet på vilket land man kollar på, men Sverige har en hållbar turism. Det var under 1990-talet som hållbar turism börj...

Av Jennifer Engström Hasche - 30 januari 2014 12:17

Detta är min nya eco blogg. Nu kommer ni att få lära er massor om mej och eco turism. ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards